Regulamin i Polityka Prywatności

REGULAMIN ZAPISÓW NA WIZYTY:

🔸1.

Zapisu na wizytę można dokonać na kilka sposobów:
🧑 osobiście – podczas obecności w naszej przychodni,
📞 telefonicznie – dzwoniąc pod numer 507 791 189,
🌐 online – w dziale „Rezerwacja wizyt”

Przypominamy, że jesteśmy przychodnią ściśle specjalistyczną i przyjmujemy tylko zajęczaki (króliki), duże gryzonie (świnki morski/kawie domowe, szynszyle) oraz małe gryzonie (chomiki, szczury, koszatniczki, myszoskoczki, myszy).


🔸2.

🧑📞 Zgłoszenia osobiste i telefoniczne trafiają bezpośrednio do naszego terminarza. W przypadku 🌐 rejestracji online, konieczne jest potwierdzenie terminu przez pracownika recepcji – odbywa się to w godzinach pracy lecznicy. 

🌙 Wyjątek od powyższych zasad stanowią wizyty rezerwowane nocą (przez internet) w przeddzień terminu, jeśli dostępny był wolny przedział czasowy między godziną 9:00 a 11:00.
W takiej sytuacji prosimy o przyjazd na wizytę, nawet jeśli nie otrzymali jeszcze Państwo potwierdzenia telefonicznego.


🔸3.

Poprzez internet rezerwować można tylko jeden termin wizyty dla danego zwierzęcia. Większa ilość wizyt będzie automatycznie anulowana.

🐰🐹 Jeśli chcą Państwo umówić więcej zwierząt, dla każdego z nich zarezerwować należy oddzielną wizytę.


🔸4.

Przy zapisach internetowych proszę rozwijać zakładkę „typ wizyty”. Nie do każdego lekarza idziemy bowiem z tym samym.


🔸5.

🩺W opisie prosimy szczegółowo opisać jaki jest cel wizyty (np. badanie kliniczne, pobranie krwi, wykonanie badań dodatkowych). Pozwala nam to lepiej zaplanować czas i odpowiednio przygotować się do przyjęcia pacjenta.

Da też szansę na reakcję recepcji, jeśli zapiszą się Państwo źle (np. na wizytę z USG do lekarza, który nie wykonuje badania USG)


🔸6.

📲 Potwierdzanie wizyt
Dla Państwa wygody, nasza recepcja wysyła wiadomości SMS z prośbą o dodatkowe potwierdzenie wizyty:​

2 dni robocze przed wizytą: Otrzymają Państwo SMS z prośbą o potwierdzenie obecności poprzez odpowiedź „TAK” lub „NIE”. Odpowiedź „NIE” lub brak odpowiedzi do godziny 18.00 skutkuje anulowaniem wizyty.​

1 dzień roboczy przed wizytą: Przypominamy sms’owo o wizycie i ponownie informujemy o konieczności odwołania jej w razie potrzeby najpóźniej do godziny 18.00 danego dnia.​


🔸7.

📅 Termin odwołania: Prosimy o odwołanie wizyty najpóźniej do godziny 18.00 w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym termin wizyty. Nieodwołane wizyty powodują straty finansowe lekarza, który na Państwa oczekuje oraz uniemożliwiają innym potrzebującym pacjentom skorzystanie z naszej pomocy.​​

Przypominamy, że nie pracujemy w soboty, niedzielę i inne święta - więc dni te nie są traktowane jak dni robocze.


⚠️ Brak odwołania lub spóźnione odwołanie:
W przypadku braku odwołania wizyty lub jej odwołania po godzinie 18:00 w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym termin wizyty, do kosztu kolejnej wizyty zostanie doliczona opłata w wysokości 50% wartości wizyty, która się nie odbyła.

📅 Godziny pracy i odwoływanie wizyt w weekend
Nasza przychodnia jest zamknięta w soboty, niedziele i pozostałe święta. W związku z tym wizyty zaplanowane na poniedziałek są potwierdzane przez naszą recepcję w czwartek, a ich ewentualne odwołanie powinno nastąpić najpóźniej do godziny 18:00 w piątek.

Jeśli w tygodniu wypada dzień świąteczny (np. 1 maja, 3 maja, 15 sierpnia):
Prosimy traktować taki dzień jak dzień weekendowy – przychodnia jest wtedy zamknięta.
Wszystkie potwierdzenia i odwołania odbywać się będą tak, jak w przypadku soboty i niedzieli.
Przykład: jeśli święto wypada w czwartek – prośbę o potwierdzenie wizyty z piątku otrzymają Państwo już we wtorek, a odwołanie będzie możliwe do środy do godz. 18:00.

🕊️ Szczególne okoliczności 
W przypadku śmierci zwierzęcia, wizytę można odwołać w dowolnym momencie bez ponoszenia kosztów.
Prosimy jednak o poinformowanie nas o takiej sytuacji.​


🔸8.

⏰ Bardzo prosimy o punktualność.
Dokładamy wszelkich starań, aby przyjmować naszych pacjentów punktualnie, o godzinie, na którą zostali Państwo zapisani.

🔄 Warto jednak mieć na uwadze, że godzina wizyty ma charakter orientacyjny – traktujemy ją jako przybliżony czas rozpoczęcia wizyty. Wynika to z indywidualnego podejścia do każdego pacjenta oraz z faktu, że nie zawsze jesteśmy w stanie z góry przewidzieć, ile dokładnie czasu zajmie dana konsultacja.

Czasem podczas wizyty okazuje się, że konieczne jest przeprowadzenie dodatkowych badań lub omówienie nieplanowanych wcześniej problemów zdrowotnych. W pierwszej kolejności przyjmujemy także pacjentów 🚨 w stanach nagłych – w takich przypadkach działamy natychmiast, niezależnie od kolejki.

Bardzo prosimy o przychodzenie na wizyty punktualnie.
⏳ Spóźnienie jednego opiekuna wpływa na płynność pracy i może powodować niepotrzebne opóźnienia dla kolejnych osób. W przypadku spóźnienia lekarz prowadzi wizytę tylko do momentu rozpoczęcia kolejnej – jeśli nie uda się jej zakończyć w tym czasie, kontynuacja możliwa jest jedynie w przerwie między wizytami lub w najbliższym wolnym „okienku”. W sytuacji, gdy zwierzątko musi zostać u nas na dłużej, może zostać naliczona dodatkowa opłata za opiekę.

⚠️ Jeżeli spóźnienie wynosi ponad 15 minut przeprowadzenie wizyty może okazać się niemożliwe. Taka sytuacja traktowana jest jako wizyta nieodbyta z winy opiekuna, a recepcja może zaproponować nowy termin. W takim przypadku naliczana jest opłata w wysokości 50% ceny niewykorzystanej wizyty, którą trzeba będzie opłacić podczas kolejnej wizyty.


🔸9.

🚨 W sytuacjach nagłych, nawet przy braku dostępnych terminów, staramy się umożliwić przyjęcie pacjenta w trybie interwencyjnym.

Tego rodzaju wizyty wymagają jednak od nas reorganizacji dnia pracy – często oznacza to, że lekarz pozostaje dłużej w przychodni, a mały pacjent musi spędzić u nas kilka godzin, abyśmy mogli przeprowadzić wszystkie niezbędne badania i zapewnić mu odpowiednią opiekę.

W związku z tym do wizyty interwencyjnej doliczane są dodatkowe koszty organizacyjne:
📅 w przypadku przyjęcia do godziny 17:00 – opłata dodatkowa wynosi 150 zł,
🌙 w przypadku przyjęcia po godzinie 17:00 – opłata dodatkowa wynosi 200 zł.

Koszty te doliczane są do standardowej ceny wykonanych usług.


🔸10.

🙏 Dziękujemy za zrozumienie – to dzięki wcześniejszemu planowaniu możemy pracować spokojnie i skutecznie, a w razie potrzeby zorganizować pomoc także w sytuacjach nagłych.

Pozdrawiamy i serdecznie zapraszamy,
zespół OAZY - Kraków 💙





POLITYKA PRYWATNOŚCI:

W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

Administratorem Państwa danych osobowych będzie Lidia Lewandowska, prowadzącą działalność gospodarczą jako Przychodnia weterynaryjna OAZA, z siedzibą w Krakowie przy ul Lubelskiej, NIP:5272377744 (dalej: Administrator).

Zbieramy i przetwarzamy  następujące informacje uzyskiwane od Państwa: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail.

Zbieramy i przetwarzamy Państwa dane w ramach świadczonych usług weterynaryjnych, w związku z koniecznością prowadzenia dokumentacji lekarsko weterynaryjnej.

Państwa dane możemy udostępniać:

  • osobom przez nas zatrudnionym na podstawie umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych w ramach upoważnień i w sposób zapewniających ochronę Państwa danych zgodnie z przepisami prawa,
  • podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa (np. sądom, organom ochrony prawnej, organom nadzoru i innym),
  • podmiotom przetwarzającym w naszym imieniu Państwa dane (np. podmiotom obsługującym nasze systemy teleinformatyczne lub udostępniającym nam narzędzia teleinformatyczne, podmiotom realizującym zlecone badania laboratoryjne) na podstawie odpowiednich umów zapewniających ochronę Państwa danych.

Państwa dane nie są przekazywane agencjom reklamowym, Administrator nie przekaże też Państwa danych państwom trzecim ani organizacjom międzynarodowym.

Państwa dane osobowe przechowywać będziemy przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których dane osobowe zostały zebrane lub dla których są przetwarzane, w zakresie niezbędnym do zapewnienia zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi lub w zakresie w jakim jest to wskazane w świetle przepisów dotyczących farmakologii, archiwizacji, dochodzenia roszczeń lub innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Przysługuje Państwu prawo:

  • dostępu do swoich danych
  • aktualizacji swoich danych
  • wycofania zgody skutkującym usunięciu swoich danych po ustaniu roszczeń, chyba że prawo Unii Europejskiej lub prawo państwa członkowskiego nakazują przechowywanie danych osobowych
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sprawach związanych z przetwarzaniem swoich danych.

W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych można kontaktować się z Administratorem korespondencyjnie na adres Przychodnia weterynaryjna OAZA, Ul. Lubelska 16-18, lokal nr 10, 30-003 Kraków lub poprzez e-mail lidialew@poczta.fm

 

 

 

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies (ciasteczek) w celach analizy ruchu.