Informacje dla opiekunów

Na wszystkie wizyty w naszej przychodni obowiązują wcześniejsze zapisy. Niestety doba ma tylko 24 godziny i musimy wszystko dobrze zaplanować, aby móc pomóc jak największej liczbie pacjentów, nie doprowadzając równocześnie do tworzenia się ogromnych kolejek w poczekalni.
Zapisać zwierzę na wizytę można osobiście (będąc w lecznicy), telefonicznie (dzwoniąc po nr 507-791-189) lub poprzez zapisy internetowe (wettermin). Zawsze należy podać gatunek zwierzątka z jakim chcą Państwo do nas przyjść, oraz cel wizyty (np. badanie kliniczne, pobranie krwi czy wykonanie innych badań dodatkowych).
Zapisy osobiste bądź telefoniczne od razu trafiają do naszego terminarza. Zapisy przez internet muszą zostać potwierdzone przez pracownika recepcji.
Przed dokonaniem rezerwacji przez internet prosimy zapoznać się z Regulaminem rezerwacji wizyt.
Bardzo prosimy o odwoływanie wizyt, na które z jakiś powodów nie mogą Państwo dotrzeć. Wizytę należy odwołać minimum 12 godzin przed jej terminem. W przeciwnym razie do kwoty kolejnej wizyty doliczona zostanie kwota w wysokości 50%  planowanej wizyty (która nie doszła do skutku).

Nie odwołanie wizyty, bądź odwołanie jej w ostatniej chwili nie tylko naraża na straty finansowe lekarza, który na Państwa oczekuje w gabinecie, uniemożliwia to również skorzystanie z naszych usług innym pacjentom, którzy mogą ich bardzo potrzebować.

Bardzo więc liczymy na Państwa zrozumienie i zdyscyplinowanie w tym temacie.

Część wizyt (zwłaszcza tych z badaniami dodatkowymi) potwierdzana jest przez naszą recepcję na 2 dni przed planowaną wizytą. Należy wówczas w sms’ie zwrotnym potwierdzić chęć przyjazdu na wizytę bądź anulować rezerwację (odpisując TAK/NIE).

O wszystkich wizytach zawsze przypominamy sms’owo dzień wcześniej. W sms’ie tym widnieje informacja o konieczności odwołania wizyty z przynajmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem.

Oczywiście w przypadku śmierci zwierzęcia odwołać wizytę można w każdej chwili. Prosimy jednak, aby pamiętać o odwołaniu takich wizyt.

Staramy się przyjmować wszystkich punktualnie, o godzinie na którą byli Państwo zapisani.

Pewne przesunięcia związane mogą być z sytuacjami nagłymi (stany zagrażające życiu przyjmowane są poza kolejnością) lub potrzebami danego pacjenta (czasem umawiają się Państwo z jedną sprawą a na miejscu okazuje się, że u zwierzątka występują jeszcze inne problemy).

Opóźnienia nigdy nie są związane z tym, że lekarz Państwa przyjmujący spóźnił się do pracy i rozpoczął ją nie o tej godzinie, o której było to zaplanowane.

Bardzo prosimy o przychodzenie na czas. Nie może być tak, że z powodu spóźnienia jednego opiekuna czekać musi kolejny, który przyjechał punktualnie. W przypadku spóźnienia lekarz przyjmuje tylko do czasu kolejnej wizyty. Jeśli nie zdąży przeprowadzić badania, opiekun zwierzęcia musi czekać, aż pomiędzy kolejnymi wizytami lub w jakimś wolnym okienku lekarzowi uda się dokończyć badanie kliniczne zwierzęcia.

Spóźnienie się na większą cześć wizyty może uniemożliwić jej przeprowadzenie i zostać potraktowane jak brak możliwości odbycia wizyty w winy opiekuna zwierzęcia. W takiej sytuacji recepcja może zaproponować kolejny termin wizyty, a właściciel obciążony zostanie kosztem 60zł
Pacjenci, którzy przychodzą nie zapisani, nie zawsze mogą zostać przyjęci, jeśli w grafiku lekarza nie ma wolnych terminów na dany dzień. Prosimy więc, aby kontaktować się z recepcją zanim przyjadą Państwo do lecznicy.

W sytuacjach pilnych, nawet mimo braku wolnych miejsc, staramy się, aby istniała możliwość przyjęcia pacjenta w trybie nagłym, na tzw. wizycie interwencyjnej. Wiąże się to jednak zazwyczaj z tym, że któryś z lekarzy musi zostać w pracy po godzinach, a zwierzaczek spędzić z nami kilka godzin, abyśmy mieli czas wykonać u niego konieczne badania. Dlatego wizyta taka jest o 100% droższa.
Planując operację swojego zwierzątka prosimy najpierw umówić się na termin wizyty lekarskiej.

Każde zwierzę przed operacją musi zostać zbadane przez lekarza. Zawsze więc umawiamy się na wizytę kontrolną, w czasie której (jeśli badanie kliniczne wypadnie odpowiednio), umawiamy się na termin zabiegu.

W zależności od wieku i stanu klinicznego zwierzęcia, mogą być Państwo proszeni o zgodę na wykonanie badań dodatkowych przed operacją, najczęściej chodzi tu o badania krwi, ale konieczne może być również wykonanie badań RTG, USG. Badania te wykonywane są w naszej przychodni.

Nie operujemy zwierząt, które nie zostały wcześniej poddane badaniu klinicznemu. Każde znieczulenie niesie ze sobą ryzyko i naszą rolą jest starać się maksymalnie je zminimalizować. Dokładne badanie kliniczne jest tu niezbędne. Przyjmujący Państwa lekarz udzieli szczegółowych odpowiedzi na wszystkie nurtujące Państwa pytania dotyczące planowanego zabiegu i ustali termin operacji.
W naszej Przychodni zwierzęta operowane są rano lub wczesnym popołudniem, tak aby miały czas dobudzić się w lecznicy, pod kontrolą lekarza weterynarii (w zależności od gatunku i sposobu znieczulenia wybudzanie trwa od kilku do kilkudziesięciu minut). W dniu zabiegu zwierzęta przebywają w naszym szpitalu. Do domu pacjent wraca po południu lub wieczorem, gdy jest już w pełni wybudzony, a jego stan stabilny.
Króliki, świnki morskie, szynszyle, małe gryzonie – NIE GŁODZIMY ich przed zabiegiem!!! Zwierzęta te fizjologicznie nie są zdolne do wymiotów (nie ma więc ryzyka zachłyśnięcia), natomiast dłuższa głodówka może prowadzić do pojawienia się wrzodów na śluzówce żołądka i jelit.

Wszelkie niepokojące objawy (np. brak apetytu, zaburzenia w oddawaniu kału/moczu, katar, kichanie), należy koniecznie zgłosić osobie, która będzie odbierała od Państwa zwierzątko na zabieg.
Ponieważ kochamy swoją pracę i jest ona naszą życiową pasją. Ponieważ kochamy zwierzęta i lubimy ich opiekunów. Ponieważ wkładamy bardzo dużo wysiłku w to, aby pacjenci znaleźli w OAZIE spokój, czułość, troskę i profesjonalną, fachową obsługę na najwyższym poziomie. Cały czas się szkolimy i wymieniamy sprzęt na nowszy, aby nadążyć za rozwojem medycyny. Nie stawiamy na ilość, ale na jakość, dlatego limitujemy dzienną ilość pacjentów. Dzięki temu możemy w skupieniu zastanowić się nad każdym przypadkiem. Jeśli ktoś szuka takiej właśnie opieki dla swojego zwierzęcia – serdecznie zapraszamy!
Przychodnia do diagnostyki zwierząt wykorzystuje m.in. urządzenia wytwarzające promieniowanie jonizujące – zdjęciowy aparat rentgenowski oraz  tomograf komputerowy. Pracownie rentgenowskie, w których te urządzenia są stosowane, zostały uruchomione na podstawie zezwoleń wydanych przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki. Przychodnia kontroluje narażenie pracowników oraz osób postronnych w oparciu o indywidualną i środowiskową dozymetrię prowadzoną przez akredytowane laboratorium. Pracownicy przychodni zostali przeszkoleni w zakresie ochrony radiologicznej przez uprawnionego inspektora ochrony radiologicznej (Radiovet)

Właściwie zabezpieczone ściany oraz stropy pracowni, przyjęte metody pracy, wdrożone procesy i procedury, jak również regularne odczyty dawek gwarantują, że działalność w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące prowadzona przez przychodnię nie ma negatywnego wpływu na zdrowie ludzi oraz środowisko.

Data: 28.08.2023r
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies (ciasteczek) w celach analizy ruchu.